Ai un site tânăr
Problemele tehnice și de căutare apar cel mai adesea pe site-urile web nou create. Optimizarea corectă într-un stadiu incipient al promovării site-ului web va economisi mult timp în viitor.
Crește numărul de abandonări a site-ului
Dacă vizitatorii site-ului nu rămân pe paginile site-ului, problema poate consta în conținutul irelevant. Un audit de conținut vă va permite să înțelegeți dacă merită să schimbați structura, designul și nivelul de optimizare a conținutului.
Înainte de a lansa campanii publicitare
Pentru a atinge numărul maxim de solicitări din publicitate care generează trafic către site, este necesar să se abordeze temeinic respectarea principiilor de utilizare și optimizarea SEO competentă a site-ului.
Doriți o creștere a conversiilor și comenzilor de pe site?
Un audit de înaltă calitate a site-ului web va face posibilă găsirea unei strategii eficiente de promovare, prezicerea unor rezultate specifice și, ulterior, transformarea site-ului web într-un instrument puternic de vânzări.
Traficul pe site a scăzut
Majoritatea traficului site-ului web se pierde anume din cauza unui timp îndelungat de încărcare și a indexării neclare a paginilor site-ului. O evaluare a componentei tehnice a site-ului de către un specialist va identifica erorile care trebuie corectate.
Scăderea clasamentului site-urilor în motoarele de căutare
Nu uitați de schimbările în algoritmii de clasare, filtrele motoarelor de căutare și deplasarea obișnuită de către concurenți. Un audit SEO cuprinzător va identifica algoritmii învechiți, iar analiza concurenților va oferi baza pentru a rămâne înaintea concurenților.